Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettövrigt
Läst 680 ggr
[Tilde]
2015-05-28 18:28

Ditt absolut sämsta projekt

Vilket är ditt absolut sämsta DIY-projekt? Varför är du inte nöjd och hur skulle du göra idag om du fick göra om saken? 

Mitt sämsta projekt är nog något så enkelt som en spegelram som jag bara inte kan få i rätt färg! 😡 Har nog 5 lager på ramen just nu men inget blir som jag vill ha det, haha

Annons:
Cahira
2015-05-30 18:57
#1

Måla om staketet.. hann inte klart och all färg hann flagna innan nästa år och brädorna hann förmultna. >_< Dåligt exempel men det var första som kom upp i skallen.

JO! Jag försöker virka en kanin åt ett barn med PTSD på 4 år och färgvalet gör att ansiktet ser ut som dockan chucky.. nästan så jag får mardrömmar av den. 😮 Jag började om med nytt garn!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Tilde]
2015-05-30 19:33
#2

#1 Hahahaha 😂 Har du ingen bild på kaninen Chucky?

Cahira
2015-05-30 20:00
#3

#2 Tyvärr inte… kan fixa….. *2 sek*

Nu! Okej, han är söt för mig men för en pojke på 3-4 år med ptsd och öronen och allt så är han extremt creepy egentligen så behåller honom själv när han är klar. :P

Plus kan tänka mig det bruna "Look ma-ma he has poo in his face!"så nej inte terapimaterial. Och huvudet ska vara runt inte avlångt o.O vet inte hur det hände. 

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Tilde]
2015-05-30 20:18
#4

#3 Haha men åååh, den är ju jättesöt! 🌺 Men förstår vad du menar, kanske inte perfekt som terapikanin med mönstret i ansiktet som påminner liiiite om Chucky (fast vem vet?)… 🤪

Cahira
2015-05-30 20:26
#5

#4 Den andra blir mer barnvänlig. ^^ Den har en nos också (buktar vid nosen) så blir kanske sötare :) 

Men ja den är supersöt om man inte har mardrömmar och är liten.. Tänk dig den i mörkret.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Tilde]
2015-05-30 22:49
#6

#5 Hmm ja kanske om ränderna blir mer dramatiska… 😃 Du får gärna visa upp den nya sen när du blir klar med den :)

Annons:
Cahira
2015-05-31 02:04
#7

Ja absolut det ska jag göra. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: