Små projekt

Hjärt tavla

2015-06-03 18:57 #0 av: n00bArtWork

Ja dock inget gulligt hjärta, sambon ville att jag skulle måla en mörk tavla till honom, kanske en liknande min skiss jag målat mitt i natten när jag inte kunnat sova fast utan taggtråd och blod.

Är inte alls övertygad om att det blir en bra utgång på detta projekt då jag sällan målar öht.. (sist var när jag var 16 år...)
Men aja han ville ha en hemma gjord tavla.

Anmäl
2015-06-03 22:22 #1 av: Tilde

Blir nog jättebra! Tummen upp Har också målat några tavlor vi har här hemma. Sambon vill alltid hänga upp dem, haha. Egna tavlor är ju också mer personliga och passar super i ens hem :)

♥ Tilde

Anmäl
2015-06-04 07:52 #2 av: n00bArtWork

Hmm sambon var ej nöjd, jag tog bort allt blod som var med på skissen då han tyckte det var topp much och nu vill han plötsligt ha blod så får se vad jag lyckas åstadkomma nu i efterhand ^^

Anmäl
2015-06-04 07:53 #3 av: n00bArtWork

Weird.. Bilden är upprätt egentligen men blir på sidan när jag laddar upp den?

Anmäl
2015-06-04 10:07 #4 av: Tilde

#3 Konstigt! iFokus är lite skumt ibland med bilder. Lipar Bilden blev i alla fall riktigt cool! Blir intressant att se slutresultatet sen :)

♥ Tilde

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.