Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1322 ggr
[Tilde]
2015-06-17 11:01

SOMMARTÄVLING!

Nu kära medlemmar är det dags för sajtens första tävling! Den här gången är temat sommar - alltså ska bilderna vara av olika projekt som har med sommar att göra. 😃 Tävlingen kommer att pågå till sista augusti, måndagen 31/8 midnatt. 

Regler:

  • Ett bidrag per person - vill du byta bidrag kan du antingen skriva i tråden att "#4 byter till detta bidrag" eller kontakta sajtvärd/medarbetare. 
  • Bidraget ska vara ett fotografi av ett av dina DIY-projekt. Du ska alltså själv ha fotograferat och skapat något.
  • Projektet måste kunna kopplas till "sommar" utan att vara långsökt men endast fantasin sätter gränser på vad du skapar för projekt.
  • Ditt projekt får vara ett äldre sådant. Du behöver alltså inte skapa något nytt för tävlingen utan kan plocka fram en bild du tog för 20 år sedan på något du skapat.
  • Alla DIY är tillåtna - du behöver inte ha skapat projektet 100% på egen hand utan du får mer än gärna arbeta med färdiga saker och ting och skapa något nytt/snyggare, etc.
  • Bidragen bifogas som bilder här i tråden och måste vara av tillräckligt bra kvalité så man utan problem ser vad bilden föreställer.

Vinnaren kommer att röstas fram av sajtens medlemmar. Får vi fler än 10 bidrag väljer vi bakom sajten ut våra favoriter (med hjälp av antal "bra inlägg"-röster) inför röstningen. 

Vinnaren kommer senare att bli kontaktad inför en liten intervju om sitt bidrag och andra projekt som kommer att visas som en artikel här på sajten.

Lycka till och glad sommar! ☀️

  • Redigerat 2020-12-10 16:51 av Niklas
Annons:
Cahira
2015-06-19 10:03
#1

Spännande! Då får man gnugga geniknölarna. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

TerriZue
2015-06-22 09:55
#2

Jättekul! :D

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

lollynonna
2015-06-22 19:24
#3

Åh om jag är lite snabb så hinner jag ju med! Har länge tänkt på detta och det blir perfa! Måste bara skaffa alla grejer först…

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[Tilde]
2015-06-22 21:51
#4

#3 Håller tummarna att du hinner! :D I värsta fall får vi dra ut på tävlingen så vi får nog med bidrag.

Cahira
2015-06-23 03:04
#5

Försöker fortfarande komma på vad man kan göra som passar ett sommartema…. hmm…

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Torpedtass]
2015-06-23 22:26
#6

Har ett projekt jag kan lägga upp, inte klart än dock så jag återkommer med bild👍.

Annons:
TerriZue
2015-08-03 17:26
#7

Men åååh! Jag fick för mig att tävlingen pågick till sista augusti men ser nu att jag missat slutdatumet. Dumma, dumma mig!

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

[Tilde]
2015-08-03 19:33
#8

#17 Eftersom vi inte har fått in några bidrag kan vi lika gärna förlänga tävlingen till 31/8 istället. 👍

TerriZue
2015-08-04 00:06
#9

Jaaa! Då ska jag slänga in en bild i morgon! :D

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

[Tilde]
2015-08-04 18:46
#10

#9 Wihooo vad kul! 🥳

TerriZue
2015-08-05 12:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Här är mitt bidrag. Det var från början ett par alldeles vanliga, vita tygskor som jag tyckte var jättetråkiga. Jag ville ha lite mer färg och sommarkänsla, så jag fixade ett coolt aztekmönster och en stor sol på hälen. :) Det tog några timmar vill jag lova men det var helt klart värt det. :D

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Cahira
2015-08-06 01:56
#12

Snyggt!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Tilde]
2015-09-03 12:09
#13

Tyvärr har vi bara fått in ett bidrag - betyder det att det bidraget automatisk vinner eller att vi borde ha en ny tävling? 🤔

Annons:
Upp till toppen
Annons: