Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettmakeovers
Läst 916 ggr
n00bArtWork
10/21/15, 10:53 AM

Hall - Tag vad du haver / billig makeover!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag flyttade in hos min pojkvän för ett bra tag sedan, han har bott i lägenheten i snart 10 år själv och med en fd sambo och det har sett likadant ut jämt, ingen har vart inrednings intresserad och han sa "man går ju ändå bara förbi det".. Jag kände att det var dags för en makeover i hallen, jag började med att byta lampan i taket för ett halvår sedan (Claes Ohlson knappt 200kr) och sen har jag funderat på vad vi ska ha.. Så ful dörr, så oorganiserat, mattan som täcker golvet är hans ex föräldrars gamla matta - fyller en funktion men är sliten och passé, skohyllan är trasig.. Fortsättning i #1 ….

Annons:
n00bArtWork
10/21/15, 10:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Vi har en Ikea malmen säng där gaveln har utdragbara hyllor och ena användes inte, jag kasta ut mattan och skohyllan, ställde in plastbackar vi hade ståendes, in med två galgar, upp med en tavla jag haft länge, putsa skor och golv, gjorde rent hallmattan och köpte dekorplast på panduro på kampanpris då vi inte får måla dörren för fastighetsbolaget.. Kostnad totalt vet jag ej men vi hade ju det mesta sen innan så direkt inköp var dekorplast ta 3 betala 2 ala 64kr typish och har 3/4 delar på en rulle kvar..

n00bArtWork
10/21/15, 10:58 AM
#2

Varför blir bilden på sidan när den är rätt håll i mobilen och när man klickar på den men inte som "liten" bild i inlägget?

[Tilde]
10/21/15, 3:45 PM
#3

#2 Ingen aning, skumt! Men klickar man på den hamnar den ju rätt och då ser man i alla fall vilken stor skillnad såna små förändringar verkligen gör! Jättesnyggt! 👍

Lilolizeit
10/29/15, 1:52 PM
#4

Blev jätte snyggt! Mina bilder hamnar också på sniskan om jag tar bilden med min iPhone i "upprätt" läge. Han jag den i "liggande" läge blir de rätt håll här på iFokus..

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

n00bArtWork
11/9/15, 2:52 PM
#5

#3 Ja det känns fräscht och mer aktuellt än den innan :)

#4 hmmm wierd… skulle vara nice om iFokus fixade så att forumet fanns som tex facebook genom app för det är små krångligt på mobila sidan öht

Upp till toppen
Annons: