Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettprojekt
Läst 3171 ggr
n00bArtWork
2015-06-02 13:52

Älska Aluminium tejp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Aluminium tejp har MÅNGA ggr vart ett roligt material för mig, har period vis vart besatt och tejpat in det mesta som kommit i min väg eller  använt det som detaljer på prydnader jag hållit på med.

Aluminium tejpen jag använder köper jag på biltema, för att "sota" den använder jag matt akrylfärg från Panduro, en del saker lackar jag med lack sprej.

Rund kaffe burk och glasburk är en rund kaffeburk och en lingonsylts burk som står i köket och agerar kaffeburk och tea burk.

Fyrkantig kaffeburk och pringlesrör, burken är alltiallo uppfång för det min sambo tömmer ur fickorna på byrån i hallen ("Är det borta? Kolla i burken") och pringlesröret är ett mynt uppfång (har gjort hål i locket så femmor och ihoprullade seldar går i med lätthet).

Ljusstakarna var mässingsfärgade utan stämpel dvs inte värdefulla, har ingen förebild tyvärr.

Handen är gjord i gips, jag gjorde den i alginat av min egna hand som min första prydnad när jag flyttade hemifrån och nu låg den bara och skräpa i en låda då den inte var tillräckligt fin för att ha framme, rekomenderar att köpa alginat m.m på kinn.com istället för Panduro då det är billigare och mer kvalité.

Klackskon har bara detaljer med aluminium tejp och inte hela, det är en dekoration jag fortfarande håller på med (ej klar dvs) då ingen ville ha skorna ens om jag skänkte bort dem (va för stora för mig och inlägg funkade inte) så då fick dem bli prynader, den andra har ej aluminium tejp ännu på sig utan är klädd i lera med huggtänder.

Annons:
n00bArtWork
2015-06-02 13:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Handen

n00bArtWork
2015-06-02 13:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#2

Skon

n00bArtWork
2015-06-02 13:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#3

Ljusstakarna och förvaringsburkarna i hallen.

leemland
2015-06-02 18:56
#4

Herregud de måste jag ju bara köpa 😮 Riktigt snygga saker !😃Gilla va du gjorde med skorna! 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

n00bArtWork
2015-06-02 19:18
#5

#4 Tack! Ja köp köp :) 40kr som högst för rullen och jag har samma rulle nu som jag köpte i Januari, har tejpat dessa saker + lite annat och har fortfarande tejp kvar och bara köpt en akryl tub, det går åt lite material överlag tycker jag :)

Tack, skon va pillig och beroende framkallande, skulle ut på krogen (sambon åkte före mig för att vara med sina kompisar innan) och jag satte mig med det där och ett glas vin… klockan 1 på natten ringde han och sa "jag antar att du ej kommer".. då hade jag suttit konstant sedan klockan 7 på kvällen med den där :)

[Tilde]
2015-06-02 20:26
#6

Coolt! Känns som man borde testa aluminiumtejp någon gång. 😃

Annons:
n00bArtWork
2015-06-02 21:09
#7

#6 Ja som sagt billigt och först så undrar man "vad fasiken ska jag göra" och sedan bara väller det fram ideér, många gör tavlor bland annat.

leemland
2015-06-03 20:27
#8

#5 Var har du köpt de ? 🙂 Och finns de i andra färger? Mer bronsfärgat tänker jag mig 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

n00bArtWork
2015-06-03 22:12
#9

Jag har köpt på biltema, inte sett andra färger men sätt folk som tagit koppar färg (akryl) efter och målat på tejpen.

Fridaaaa
2015-06-10 14:30
#10

Vad snyggt! :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: