Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettmakeovers
Läst 1085 ggr
Fridaaaa
6/15/15, 9:02 AM

Makeover på skrivbordet

Fick hem detta skrivbordet igår och ska göra om. Hade tänkt något mönster på skrivan och lådan och sedan enfärgat på på resten, vad tror ni om det?

Ska jag måla eller ha dekorplast? Hade tänkt dekorplast på lådan och skivan.

Vart kan man köpa bra dekorplast? Och vilken färg bör jag använda?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[Tilde]
6/17/15, 10:50 AM
#1

Blir nog snyggt! Jag hade personligen målat, men det är ju samtidigt mer jobb så dekorplast spar nog tid i alla fall. 🙂 Jag hade i alla fall sandpapprat först och sedan målat och avslutat med efterbehandling så det håller bättre. Men det är svårt att se vad exakt det är för material.

Fridaaaa
6/17/15, 12:02 PM
#2

#1 Ja jag veet inte exakt vad det är för material hller men lite "typiskt" skrivbordsmaterial om man kan säga så :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Garnnystanet
9/27/15, 10:23 PM
#3

Det kanske är fanér.

____

Medarbetare på Autism.

Whippet
9/29/15, 8:20 PM
#4

Hur blev det?

I'm out Vilar huvudet i handen

Fridaaaa
9/29/15, 10:29 PM
#5

#4 Inte blivit något än haha! Föll i glömska och annat kom emellan xD

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Whippet
9/30/15, 9:30 PM
#6

#5 Haha det är väldigt lätt hänt xD

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
[Grodhopp]
10/7/15, 10:15 AM
#7

Jag köpte en primer på färgaffären som gör att alla täckfärger fäster även på sånt där blankt material som MDF. Fråga efter det! Jag har använt dekorplast i marmortryck på flera möbler, är nöjd med det och det är väldigt tåligt, bara att torka av. Var min syster som köpte åt mig men det finns på flera ställen online. Jag tror bordet skulle passa i en grå kulör, ev i kombination med dekorplast då :)

Fridaaaa
10/7/15, 10:18 AM
#8

#7 tack ska kolla det :)
Den kommer bli  vit sen och sedan någon dekorplast av något slag på skivan, ev på lådan med :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: