Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettmakeovers
Läst 786 ggr
Biancaa
10/7/15, 5:33 AM

Polotröja, ej stretchig krage

Hej! Jag beställde en polotröja, och när jag fick hem den och skulle prova på den så var kragen inte ett dugg stretchig. Gjorde ont att ta på och av den, fick verkligen DRA för att få den över mitt huvud. och jag har fortfarande ont för att jag försökte ta av och på mig tröjan. Tröjan är såkallad "finstickad"
Tycker tröjan är sååååå himla fin.. Tänkte att jag kanske skulle kunna köpa ett tyg som är stretchigt och som liknar resten av tyget, och ta bort kragen och sedan sy en egen krage.. Men eftersom den är stickad så vet jag inte hur det skulle bli. 
Värsta fall får jag ju ta måtten på tröjan och sy hela själv Skrattar

Annons:
[Tilde]
10/7/15, 9:58 AM
#1

Jag är ganska värdelös på att sy och sånt (halvt i alla fall) men det skulle nog kunna bli snyggt även om det är ett annat slags tyg. Vore det jag hade jag bara lämnat tillbaka tröjan och letat efter en ny med stretchigare krage, men jag önskar att jag kunde sy egna kläder. 🤪

Biancaa
10/7/15, 4:43 PM
#2

#1 Har letat, hittar bara liknande tröjor i andra färger och mörkare grå.
Är helt okej på och sy, tror nog inte det skulle vara något större problem. Men det är väl det att jag tycker inte det är helt kul heller. Men om det bara är kragen går det kanske fort. 😊

Upp till toppen
Annons: