Alla intressen
iFokus
Annons:
Etiketttips-tricks
Läst 864 ggr
MarsvinsGrisarna
2016-05-11 18:27

Lagning av söndrig leksak

Hej, är så att min hund biter sönder en gamla häst leksak. Huvudet fattas de biter för att laga. Någon som vet någon man kan lämna in den hos så dem kan göra nya delar där de fattas, andra sidan finns kvar. Eller hur man kan laga på nått sätt, är väldirg arg på min hund just nu då hon hade heldre fått tagit sönder min dator för flera tussen än denna leksak, inga penséer i världen kan nämligen ersätta den då de var min pappas som dog när jag var barn. De skulle betyda så mycker om de gick och laga. Det är wn del av honom och jag vill inte förlora honom mer än jag redan gjort. Kanske fel forum i så fall från admin ta bort.

Annons:
MarsvinsGrisarna
2016-05-11 18:28
#1

Pengar*

Aleya
2016-05-11 19:10
#2

Jag förstår inte på vilket sätt den är trasig. Så beskriv det gärna bättre så går det lättare att hjälpa. Sen är det ingen idé att vara arg på ett djur. Så den saken är bara att släppa. Och ett tips är att förvara saker som är just ömtåliga/ovärdeliga i en låda om hunden ska ha tillgång till rummet. Eller stänga ditt rum om nu hunden är benägen till att tugga på saker.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

MarsvinsGrisarna
2016-05-11 19:18
#3

Kommer bild snart. Och ja jag vet att de inte är någon idé och jag blir sällan arg på mina djur. Och gör dem absolut inte illa men arg inombords kan man bli och de är jag jag vet att de intw hjälper men de hjälper hwlelr inte att va arg på människor så.

MarsvinsGrisarna
2016-05-11 19:19
#4

Och på mig själv att jah inte ställt de någon annanstans, stod dock högst så trodde inte hon skulle ta den.

MarsvinsGrisarna
2016-05-11 19:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5
MarsvinsGrisarna
2016-05-11 19:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Den delen fattas lixom 😢😢

Annons:
Aleya
2016-05-11 19:25
#7

Du får väl testa limma. Men det är inte säkert att det blir ett resultat som är snyggt. Men om det är bara för att få den att få den hel så borde det funka.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Aleya
2016-05-11 19:28
#8

Jag tar tillbaka mitt limma efter att ha sett #6. Jag tror inte att det går att fixa så bra. Det skulle vara om du skulle lyckas göra en exakt kopia av den andra sidan som finns. Men det är svårt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

MarsvinsGrisarna
2016-05-11 22:38
#9

Hitta några dela i som hamnat i hästen, så jag testar o limma nu. Vet intw vad jag ananrs ska göra 😢😢😢

MarsvinsGrisarna
2016-05-11 22:38
#10

Fattar några små bitar tyvärr 😕

Tant Grön
2016-05-15 23:33
#11

Hur blev det efter att du limmat, hur stor bit fattas? Vad är det för material i hästen, porslin, plast?

MarsvinsGrisarna
2016-06-22 21:57
#12

Blev okej, men inte helt bra. De är plats 😊

Tant Grön
2016-06-22 22:50
#13

Panduro har någon typ av plastlera som du nog kunde forma som bitarna som fattas och limma dit. Du kunde kanske kavla ut så tjockleken blir samma och trycka mot hålet. Kanske forma till lite. Så skär du ut och limmar fast biten när den torkat. Blir det lite springor så går det nog att trycka dit lite lera. Sen kunde du måla, är du duktig så kan det bli nästan osynligt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: