Alla intressen
iFokus
Annons:
Etikettövrigt
Läst 360 ggr
Kaninsvans
7/30/19, 12:18 PM

Någon som har erfarenhet av hlstore?

Ja, undrar alltså om någon har någon erfarenhet av hlstore (hlstore.com)? Om de håller vad de lovar, hur leveransen fungerar, varifrån de skickar osv. Hittar inga recensioner om dem någonstans men de verkar vara de enda som har produkten jag söker ("Krylon looking glass", har ett glas som jag vill göra spegel av och den färgen ska tydligen kunna göra ett helt okej jobb, om någon har förslag på liknande produkter från annan butik är det också välkommet)

Annons:
annia1
7/31/19, 11:56 PM
#1

Jag har ingen erfarenhet av den affären. Men jag var in och kikade på deras sida. 

Dom har ju en fysisk affär i stockholm så dom är nog seriösa. Om du klickar på kundtjänst så finns det en mail-adress. Skriv dit och fråga om leveranser och varifrån dom skickar.

För min personliga del. Om det finns en fysisk affär så brukar jag utgå ifrån att de är att lita på. I alla fall när de funnits så länge som dom gjort. 

När det gäller recensioner så har dom ju en facebook sida. (man kan läsa utan att vara medlem) klickar man på visa alla där det andra skrivit kommentarer, så får man fram ganska många kommentarer och av dom jag läst är det väl två som är missnöjda. De blev avvisad vid dörren, men om jag förstår rätt så ville de gå in i butiken 17.59 och de stänger 18.00.

Om du bor i närheten av stockholm så kanske själv åka dit och handla direkt eller om du känner nån i därikring be dom.

.

Upp till toppen
Annons: